سامانه رضایت سنجی سازمان امور دانشجویان راه اندازی شد

سامانه رضایت سنجی سازمان امور دانشجویان راه اندازی شد
مدیر کل دفتر نظارت و ارزیابی سازمان امور دانشجویان از راه اندازی سامانه رضایت سنجی از مراجعان و خدمت گیرندگان این سازمان خبر داد.

به گزارش دوران و به نقل از سازمان امور دانشجویان، مجتبی شرانجانی، مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم به عنوان یک دولت مردمی به دنبال کسب و ارتقای رضایت مردم در حوزه های مختلف است، گفت: با توجه به اهمیت رضایت مردم از خدمات دریافتی، دفتر نظارت و ارزیابی سازمان فرایند رضایت سنجی را از ابتدای سال ۱۴۰۱ به صورت تلفنی آغاز کرد و با توجه به حجم بالای مخاطبان سازمان و لزوم اخذ نظر تعداد بیشتری از مراجعان و خدمت گیرندگان، به سوی سامانه‌ای شدن پیش رفت.

وی با تاکید بر اینکه یکی از دغدغده‌های رئیس و مدیران سازمان، رضایتمندی دانشجویان و دانش آموختگان از خدمات دریافتی است، افزود: میزان رضایت مخاطبان سازمان از دو مسیر سنجش می‌شود. در مسیر اول، افراد پس از دریافت خدمت از سامانه جامع امور دانشجویان (سجاد)، پیوند الکترونیکی رضایت سنجی را دریافت می‌کنند و می‌توانند نظر خود را بیان کنند، در مسیر دوم، افراد می‌توانند با مراجعه به وبگاه سازمان امور دانشجویان، از طریق بخش نظارت مردمی وارد صفحه رضایت سنجی شده و در این فرایند مشارکت کنند.

مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی با اشاره به اینکه در این فرایند، ضمن سنجش میزان رضایت مردم از هر یک از خدمات سازمان، عوامل نارضایتی نیز شناسایی می‌شوند، افزود: نتایج به دست آمده در اختیار مدیران بخش های مختلف سازمان قرار می‌گیرد تا مدیران نیز با توجه به عوامل ایجاد نارضایتی، به اصلاح فرایندها و رویه های تولید کننده نارضایتی بپردازند.

دانشجویان و دانش آموختگان برای دسترسی به سامانه رضایت سنجی سازمان امور دانشجویان می‌توانند اینجا کلیک کنند.

 


لینک کوتاه https://www.doranonline.ir/news/72889
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.