صحرایی:

منتظر اعلام نتایج استخدامی آموزگاری هستیم

منتظر اعلام نتایج استخدامی آموزگاری هستیم
وزیر آموزش و پرورش گفت: اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی تابع همکاری بین وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش است، اجازه بدهید از سازمان سنجش پیگیری داشته باشیم.

به گزارش دوران و به نقل از مهر رضا مراد صحرایی، در حاشیه چهاردهمین کنگره اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در پاسخ به سؤال که چه زمانی نتایج آزمون‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش اعلام خواهد شد، افزود: اعلام این نتایج تابع همکاری بین وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش است، اجازه بدهید از سازمان سنجش پیگیری داشته باشیم. آنها داده‌های نهایی را آماده و اعلام کنند؛ طبق آماری که من دارم همین روزها نتایج اعلام می‌شود ولی ممکن است که جواب‌ها با تأخیر اعلام شود.

وی تاکید کرد: به محض اعلام نتایج اقدامات ما برای به کار گماردن برگزیدگان سر کلاس‌های درس آغاز خواهد شد.

صحرایی در خصوص سرویس مدارس هم گفت: طبق قانونی که در هیئت دولت تصویب شده است؛ ساماندهی سرویس مدارس و تخصیص خودرو به سرویس بر عهده شهرداری‌ها است البته آموزش و پرورش همواره در این زمینه کمک کرده است.

وی در خصوص اصلاح آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان افزود: کار اصلاح شروع شده و در حال نظرسنجی از معلمان هستیم تا مقدمه‌ای بر تدوین آئین‌نامه نهایی باشد. نمی‌توانیم زمانی برای اتمام اصلاح اعلام کنیم؛ روند اصلاح بستگی به حجم مشارکت معلمان دارد. باید مشارکت به قدری بالا باشد که بتوان به داده‌های نظر سنگی اتکا کرد.

 


لینک کوتاه https://www.doranonline.ir/news/72876
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.