روزآمد سازی سند تحول قضائی وارد مرحله اجرایی شده است

روزآمد سازی سند تحول قضائی وارد مرحله اجرایی شده است
سخنگوی قوه قضاییه گفت: از همه نخبگان و دلسوزان درخواست داریم در به روز سازی سند تحول قضایی با قوه قضاییه معاضدت کنند و نظرات خود را به ما ارائه دهند.

به گزارش دوران و به نقل از ایسنا مسعود ستایشی در نشست خبری امروز گفت: لازم است از این جایگاه نسبت به تمهیدات به کار رفته دولت و ملت شریف عراق در برپایی پرشور مراسم اربعین حضرت سیدالشهدا (ع) و مهمان نوازی گرم خواهران و برادران عراقی از زوار میلیونی امام حسین (ع) از سوی قوه قضائیه ایران تقدیر کنم و همچنین از برنامه ریزی‌های منسجم دولت و ملت و همه دست اندرکاران تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: برپایی این مراسم نشان داد عمق عشق و علاقه در ابراز ارادت به ساحت اهل بیت همچنان روز افزون است و شمع فروزانی است که به رغم خواست دشمنان هرگز به خاموشی نخواهد انجامید.

وی ادامه داد: از یاد نبرده‌ایم که دشمنان چه برنامه ریزی برای سرد شدن عزاداری اهل بیت داشتند و اکنون این حقیقت برملا شده که تمام این برنامه ریزی‌ها با شکست مواجه شده است.

ستایشی درباره سند تحول قضائی گفت: در متن سند تحول قضائی پیش بینی شده است که با توجه به قرار گرفتن در سال‌های انتهایی اجرایی شدن سند تحول قضائی و بر اساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت تحول دائمی در قوه قضائیه اکنون لزوم ارتقا و روزآمد سازی سند تحول قضائی وارد مرحله اجرایی و عملیاتی شده است و طی فراخوان صورت گرفته از تمامی صاحب نظران و کارشناسان امر چه در داخل و چه در بیرون قوه قضائیه خواستار همکاری هستیم.

وی افزود: از همه نخبگان و دلسوزان درخواست داریم با قوه قضائیه معاضدت کنند و نظرات خود را به ما ارائه دهند. به همین جهت دبیرخانه‌ای تشکیل شده تا همه نظرات را جمع آوری کند و مردم با استفاده از سامانه‌ها بویژه سامانه معاونت راهبردی قوه قضائیه و خبرگزاری میزان می‌توانند پیشنهادات خود را نسبت به تحول قضائی مطرح کنند.

وی تصریح کرد: امیدواریم با همکاری جمعی نخبگان معزز سند ارتقا یافته و با رفع نواقص سند قبلی، سند به روزتر و همه جانبه تر از سند فعلی باشد. ان شالله سند فعلی به روز خواهد شد. در این بروز سازی تمام زوایای مردم به قوه قضائیه پویا و مدافع مردم و بویژه مظلومان تأمین خواهد شد.

 


لینک کوتاه https://www.doranonline.ir/news/72865
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.