رئیس‌جمهور در مراسم تجلیل از قهرمانان مدال‌آور

موانع ورزش بانوان برچیده شود/برای گسترش ورزش همگانی تلاش شود

موانع ورزش بانوان برچیده شود/برای گسترش ورزش همگانی تلاش شود
رئیس‌جمهور گفت: باید موانع ورزش بانوان برچیده شود و بیش از این به ورزش بانوان بها داده شود. تجهیزات ورزشی نیز باید در همه ابعاد تامین شود و در اختیار ورزشکاران قرار گیرد.

به گزارش دوران آنلاین، سیدابراهیم رئیسی در مراسم «تجلیل از قهرمانان مدال‌آور ورزش کشور» با بیان این‌که «برای همه قهرمانان و نام‌آوران نام امام علی (ع) الهام‌بخش است»، اظهار کرد: این‌که چگونه امام علی (ع) از ایمان، ارزش‌ها، انسانیت و حق دفاع می‌کند؛ امروز به اهتزاز درآوردن پرچم ایران در جهان به اهتزاز درآوردن پرچم حق‌خواهی و عدالت‌طلبی است. این نظام امروز خار چشم سلطه‌طلبان و مستکبران عالم است.

وی افزود: موضوع ورزش بسیار مهم است و امری است که باید همواره به آن تأکید کرد؛ چراکه حفظ هویت و همبستگی اجتماعی و ایجاد امید و نشاط در جامعه را پدید می‌آورد. باید برای گسترش ورزش همگانی تلاش کرد.

رئیسی ادامه داد: بانوان هم برای ورزش ایران و هم در حوزه‌های فرهنگی، علمی و اجتماعی افتخارات فراوان آفریدند. باید موانع ورزش بانوان برچیده شود و بیش از این به ورزش بانوان بها داده شود. تجهیزات ورزشی نیز باید در همه ابعاد تأمین شود و در اختیار ورزشکاران قرار گیرد.

 


لینک کوتاه https://www.doranonline.ir/news/62853
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.