سردار هادیانفر مطرح کرد؛

هشدار در مورد سوء استفاده کلاهبرداران با آگهی خودروهای وارداتی

هشدار در مورد سوء استفاده کلاهبرداران با آگهی خودروهای وارداتی
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: تا زمان تعیین ضوابط واردات خودرو در هیئت دولت، مردم از خرید و سفارش خودروهای وارداتی دست دوم یا صفر کیلومتر اجتناب کنند.

به گزارش دوران و به نقل از مهر سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به واردات خودروهای دست دوم اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی تصویب کرده که خودروهای دست دوم وارد کشور شود و به دولت نیز ابلاغ شده و دولت نیز به وزارت صمت ابلاغ کرده است که خودروهای دست دوم وارد شود اما فعلاً سازوکاری مشخص نشده است.

وی ادامه داد: موضوع مهمی که وجود دارد این است که فعلاً آیین‌نامه‌ای در خصوص نحوه واردات، تأمین ارز و یا میزان واردات مشخص نشده است اما متأسفانه عده‌ای سود جو در فضای مجازی اقدام به انتشار فیلم‌هایی از خودروهای موجود در کشورهای حاشیه خلیج فارس می‌کنند و قیمت‌های غیر صحیح نیز مطرح می‌کنند.

سردار هادیانفر تصریح کرد: سود جویان در شبکه‌های اجتماعی اقدام به معرفی شماره تلفن یا دفاتر در تهران و شهرستان‌ها می‌کنند که متقاضیان برای واریز پول و ثبت سفارش خودرو اقدام کنند در حالی که آیین‌نامه اجرایی واردات خودرو هنوز به تصویب هیئت وزیران نرسیده است.

رئیس پلیس راهور فراجا تاکید کرد: هموطنان عزیز مبادرت به پیش خرید یا واریز وجه ریالی و دلاری به هیچ شخصیت حقوقی اعم از افراد و شرکت‌ها نکنند چون هیچیک از خودروهای مذکور تا ابلاغ آیین‌نامه اجرایی آن از سوی دولت محترم قابلیت شماره گذاری را ندارد.

رئیس پلیس راهور فراجا ضمن هشدار تاکید کرد: تا زمانی که آیین‌نامه و ضوابط مصوبه هیئت وزیران واردات خودروهای کارکرده تصویب نشود هموطنان هوشیار باشند تا فریب سود جویان را نخورند.

 


لینک کوتاه https://www.doranonline.ir/news/62739
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.