انتظاری: مس رفسنجان می‌تواند امسال جام بیاورد

انتظاری: مس رفسنجان می‌تواند امسال جام بیاورد
بازیکن جدید مس رفسنجان از برنامه هایش در این تیم در فصل جاری صحبت کرد.

به گزارش دوران و به نقل از ایلنا نیما انتظاری در خصوص جدایی از تیم هوادار و پیوستنش به مس رفسنجان اظهار داشت: من دو سال خیلی خوب در هوادار داشتم و از حضور در این تیم در کنار بچه‌ها و کادرفنی لذت بردم و افراد شریفی در این مجموعه بودند و در نتیجه گیری هم روند خوبی داشتیم و با وجود اینکه تازه 2 سال است به لیگ برتر آمده‌ایم نتایج درخشانی داشتیم ولی خب شرایط به شکلی بود که اوضاع برای ماندن فراهم نبود و تصمیم گرفتم جدا شوم و مس رفسنجان را انتخاب کردم و خوشحالم که در این تیم بزرگ حضور دارم.

وی با اشاره به نقش حضور ساکت الهامی در مس رفسنجان در انتخابش هم گفت: قطعاً حضور ساکت الهامی در مس در انتخاب من تأثیر بسزایی داشت چون ما تجربه همکاری خوبی در هوادار با هم داشتیم و از جهتی هم مس رفسنجان با توجه به عملکردش در 3-4 سال اخیر نشان داده باشگاه خوبی است و در حال تبدیل شدن به یک قطب در فوتبال ایران است و باعث افتخارم است عضوی از این مجموعه باشم و بتوانم تا جای ممکن بتوانم به این تیم کمک کنم و همکاری خوبی داشته باشیم.

بازیکن مس رفسنجان در رابطه با تقابل با تیم سابقش هم خاطرنشان کرد: همیشه روبه‌رو شدن با تیم سابق شرایط ویژه‌ای است مخصوصاً که با خاطرات خوب زیادی همراه باشد. از دیدن رفقای خوبم و هم تیمی‌های سابقم خیلی خوشحال شدم و تنها نکته ناراحت کننده این بازی برای من تصمیماتی بود که در کادرفنی این تیم گرفته شده و به شخصه دوست داشتم کاپیتان آنها سپهر روزی‌طلب هم در زمین باشد و مقابل او بازی کنم. بازیکن بزرگی که در هر صورت عضوی از تاریخ باشگاه هوادار است و به هر حال مصدومیتی در همین تیم سال قبل برایش ایجاد شد و کتفش را جراحی کرد و به هرحال از لیست کنار گذاشته شد. خیلی دوست داشتم سپهر را هم ببینم و کسی که در این شرایط برای هوادار این همه زحمت کشید لایق این نبود که از گردونه لیگ برتر کنار بماند. برایش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. در کل بازی خوبی بود و هوادار در 2 سال اخیر شخصیت خوبی از لحاظ فنی پیدا کرده است. می‌توانستیم برنده بازی باشیم ولی در نهایت بازی مساوی شد و برای هر دو تیم آرزوی موفقیت دارم.

انتظاری با اشاره به تقابل با نساجی در هفته دوم هم گفت: نساجی هم تیم بزرگی است و سال قبل شاید مطابق انتظار نتیجه نگرفتند ولی امسال برای شرکت در مسابقات آسیایی امسال تیم بهتری بستند و مجموعه قابل احترامی هستند ولی خب ما هم مس رفسنجان هستیم و فقط به این فکر می‌کنیم که اولین سه امتیاز خانگی را کسب کنیم به چیزی جز این فکر نمی‌کنم و امیدوارم به هدفمان برسیم.

وی در پایان در رابطه با اهدافش در مس در فصل جاری هم خاطرنشان کرد: به هر حال بعد از چند سال شرایط مس رفسنجان از لحاظ فنی تغییر کرده و خوشحالم که اینجام و از لحاظ شخصی و تیمی بلندپروازی‌های این مجموعه ادامه دارد و خیلی دوست دارم در این تیم بیشتر از قبل دیده شود و اهداف بزرگی در سر دارم و از لحاظ فنی به جرئت می‌گویم این تیم پتانسیل بردن یک جام را دارد. شاید این انتظار از مس وجود نداشته باشد ولی ما پتانسیل خودمان را می‌دانیم و آگاهیم که برای چه چیزی داریم تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/

 


لینک کوتاه https://www.doranonline.ir/news/62715
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.