آغاز ثبت‌نام انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل دانشگاه‌های علوم پزشکی

آغاز ثبت‌نام انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل دانشگاه‌های علوم پزشکی
مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت از آغاز ثبت نام انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در دانشگاه های علوم پزشکی کشور خبر داد.

به گزارش دوران و به نقل از ایلنا رضا البرزی، مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت گفت: بر اساس آیین نامه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، حداکثر 5% سهمیه پذیرش مقاطع تحصیلی دانشگاه های علوم پزشکی(به جز مقطع دکترای تخصصی) برای نقل و انتقال دانشجویان در شروع هر سال تحصیلی، اختصاص می‌یابد.

وی افزود: تسهیلات موضوع این آیین نامه صرفاً برای دانشجوی همسر و فرزند شهید، آزاده و همسر و فرزند آزاده و جانبازان بالای 25% و همسر و فرزندان آنان است. دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل از تاریخ «20 تا 20 شهریورماه 1402» از طریق سامانه انتقال، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

وی تأکید کرد: دانشجویان واجد شرایط انتقال، لازم است در زمان تعیین شده از طریق سامانه نقل و انتقال به آدرس http://shahedtransmission.behdasht.gov.ir اقدام و از مراجعه حضوری به دانشگاه‌ها و ستاد مرکزی وزارت بهداشت، خودداری کنند.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت در خصوص اعلام نتیجه نقل و انتقال متقاضیان، گفت: درخواست متقاضیان در کمیسیون نقل و انتقالات، بررسی و نتیجه بررسی انتقال دانشجویان «ورودی جدید» و «ورودی سال های قبل»، به طور همزمان، اواخر مهرماه از طریق سامانه و پیامک به دانشجویان اطلاع رسانی و از طریق سامانه انتقال به دانشگاه مبداء و مقصد نیز اعلام می‌شود.

گفتنی است زمان ثبت نام دانشجویان جدیدالورود در سامانه نقل و انتقالات(پس از اعلام نتیجه کنکور و ثبت نام در دانشگاه مبداء و دریافت شماره دانشجویی) اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

 


لینک کوتاه https://www.doranonline.ir/news/62711
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.