هتل‌ها در نوروز ۱۴۰۲ گران نمی‌شود

هتل‌ها در نوروز ۱۴۰۲ گران نمی‌شود
رئیس جامعه هتلداران کشور گفت: اگرچه هزینه ها به صورت لحظه ای افزایش دارد؛ اما هتلداران بنا ندارند در ایام نوروز ۱۴۰۲ افزایش نرخ داشته باشند.

به گزارش دوران آنلاین، جمشید حمزه زاده رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران کشور درباره افزایش نرخ هتل‌ها در نوروز ۱۴۰۲ به خبرنگار مهر گفت: برای ایام عید بنا نداریم افزایش نرخ داشته باشیم این درحالی است که افزایش نرخ و تورم در کشورمان لحظه‌ای شده است و هزینه هتلداران هم بالا رفته است. با این وجود پس از ماه فروردین، با معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی درباره این افزایش نرخ صحبت خواهیم کرد.

وی گفت: هتل‌ها براساس دستورالعمل‌های صادره نرخ مصوب دارند همچنین گاهی جوامع هتلداری در استان‌ها نیز نرخی را تعیین می‌کند. بنابراین نرخ هتل‌ها به صورت استانی متفاوت است ولی با این وجود به رغم افزایش بی رویه هزینه‌ها در یک ماه اخیر بنا نداریم تا ما هم افزایش نرخ داشته باشیم اما اگر هتلی به هر دلیل خارج از نرخ مصوب، هزینه‌ای از مسافر بگیرد؛ در نظارت‌ها مشخص می‌شود و طبق آیین‌نامه ایجاد و اصلاح تأسیسات گردشگری با آن برخورد خواهد شد. در این آیین‌نامه اعلام شده که اگر واحد اقامتی کوتاهی کند یا خدمات آن ضعیف باشد چه مراحلی باید برای برخورد با آن طی شود.

هتلها در نوروز ۱۴۰۲ گران نمی‌شود

 


لینک کوتاه https://www.doranonline.ir/news/2125
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.