برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی خانواده شهدای مدافع حرم در بوستان سرخه حصار

برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی خانواده شهدای مدافع حرم در بوستان سرخه حصار
جشنواره‌ بزرگ فرهنگی ورزشی خانواده معزز شهدای مدافع حرم توسط معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ در بوستان جنگلی سرخه حصار برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دوران آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه۱۳ تهران با اشاره به تقویت نشاط اجتماعی با اجرای برنامه‌های فرهنگی گفت: جشنواره‌ بزرگ فرهنگی ورزشی خانواده معزز شهدای مدافع حرم توسط معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ در بوستان جنگلی سرخه حصار برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم ادامه‌دهنده راه شهدا از ابتدای تاریخ تاکنون هستند، افزود: شهدای مدافع حرم مایه افتخار ملت ایران هستند و بزرگداشت خانواده‌های این عزیزان باید در جامعه نهادینه شود.
شهردار منطقه۱۳ اظهار داشت: در این جشنواره، ۵ ایستگاه بازی و سرگرمی و تعدادی میز سلامت فعال خواهد بود و به گونه‌ای طراحی می‌شود که همه اعضای خانواده مادر، کودک و نوجوان بتوانند از امکانات آن استفاده کنند و اوقات مفرحی را سپری نمایند.
وی ادامه داد: فضاهای ورزشی شامل سرسره بادی، صخره نوردی، تیر و کمان، دارت، فوتبال دستی و فوتبال، بازی‌های رایانه‌ای با عینک سه بعدی، استخر توپ برای کودکان و.. است که امیدواریم مورد استقبال خانواده‌‌ها در این جشنواره قرار بگیرد.
علی احمدی تصریح کرد: ساعاتی از جشنواره نیز به اجرای برنامه‌های فرهنگی اختصاص خواهد داشت که در دو ویژه برنامه از ساعات ۱۰ تا ۱۲ و ۱۴:۳۰ تا ۱۷:۳۰ میزبان این خانواده‌های معزز هستیم که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به اجرای گرود سرود، تواشیح، موسیقی سنتی، همخوانی کودکان با سرودهای حماسی و.. اشاره کرد.
با توجه به اینکه بوستان جنگلی سرخه حصار در فصل تابستان یکی از مقاصد گردشگری شهروندان تهران است، شهرداری منطقه۱۳ در نظر دارد با استفاده از ظرفیت‌های این بوستان، برنامه‌های مختلفی را برای غنی‌سازی هرچه بهتر اوقات فراغت خانواده‌ها در فصل تابستان اجرا کنیم و در این راستا، این جشنواره، پنجشنبه چهارم مرداد در بوستان جنگلی سرخه‌حصار برگزار می‌شود.

 


لینک کوتاه https://www.doranonline.ir/news/73039
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.